2013-06-11 / 10:36:00 / Musiken tystnar och ljusen tänds / vinddraget från gatan känns / se till och krama riktigt hårt / det här är vår sista låt

Igår var jag på skolmiddag för att ta farväl av de tre högstadieåren som jag har haft tillsammans med min klass. Inte riktigt bal, men lite på gränsen. 
 
Såhär såg jag ut. Fancypants. (actually no pants. but still fancy.)
 
Saknade mina docs lite grann, men nåja, fick ju i alla fall ha nitar. 
 
Vi gör oss redo.
 
Jag var väldigt pepp! (förresten så är pepp mitt favoritord i bloggvärlden. märks kanske på att jag använder det i cirka varenda inlägg.) 
 
Här har ni mig och hm, jag antar att vi kan kalla det min baldejt. Första OCH SISTA gången ni ser mig i klänning, allesammans.
 
Resten av kvällen passerade utan att en enda bild knäpptes, men jag kan säga så mycket som att det var en mycket lyckad kväll. Alla var verkligen superfina, som i en dröm, och vi fick trerätters och livemusik och vi dansade massor och försvann sedan ut i natten och det var dimmigt och kallt men himla fint. 
 
Ikväll blir det ännu mer sagolikt då jag ska fotografera en vän på hennes studentbal. Kommer bli magiskt!
 
Nedräkning: 3 dagar kvar!!!


Emma

Aaah! Va fin klänning! Ge mig! :O

En skolmiddag avklarad, nu är det studenten nästa! ;)

Svar: Åh tack så mycket! Ingenting mot den som du hade igår dock, den var helt amazing!! Haha, om tre år så smäller det ;}
Saga

2013-06-12 @ 01:27:39
http://emmalars.blogspot.se/


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback