2013-06-03 / 17:35:00 / Nedräkningen

Hej finaste ni. Idag är det måndag vilket innebär vanliga måndagsbestyr. Fast inte riktigt, förstås. Lite extra fin har den här måndagen allt varit; jag har invigt jeansjackan, det har varit sommarvärme och kvällen ska tillbringas vid havet med grill & bad. Sommar, hörrni. Sommar!!
 
Idag börjar dessutom nedräkningen. The final countdown till världens bästa sommar. Jag slutar nian nästa vecka och efter det väntar tusen äventyr. Känner ni spänningen?
 
Jag stannar inte här. Jag ska skriva mina sista uppgifter, stänga och låsa mitt skåp och gå ut genom dörren och aldrig mer komma tillbaka. Jag ska vidare, ut i universum, söka lyckan om det nu finns någon sådan.
 
 
Det är så nära nu. Det är här allt börjar. 
11 dagar kvar.


olivia ♡

grym stil!!

Svar: Tack så himla mycket!
Saga

2013-06-03 @ 21:09:15
http://olivias.webblogg.se


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback