2012-03-21 / 12:52:31 / Malta 2012 ♥

Tjo! I det här inlägget tänkte jag ge er lite mer 'info' om min språkresa i sommar. Jag märker att många är nyfikna på detta!

Jag ska alltså, som jag skrivit förut, till Malta med EF. Gozo heter ön där jag ska vara. Beskrivningen av stället lyder ungefär; Solsken varje dag, 30+, kristallklart vatten... You name it!
Jag flyger från Malmö den 3e juli & återvänder den 23e. Tre härliga veckor alltså. Jag har aldrig varit utomlands mer än två veckor förut, och det var ju med familjen.. Nervöst?! JA!

Det är klart att jag är pirrig och sådär. Då och då undrar jag "vad i h*lvete håller jag på med egentligen?!", det känns som en dröm. Så avlägset, liksom. Men det är ju helt sant, jag ska faktiskt åka till Malta i sommar. Sjukt. Nervöst. Läskigt. Och så fruktansvärt spännande och fantastiskt! Jag kan knappt vänta, jag är helt galet taggad!!
Jag har precis kommit igång med MyEF, som är en "community" för alla EF-språkresestudenter. Jag har redan hittat & börjat snacka lite med några som ska till Gozo samtidigt som jag. Alla är så härliga! Grymt bra att lära känna några innan man åker, särskilt då jag åker ensam. Jag kan knappt tänka på något annat än Malta just nu. Jag längtar så ofattbart mycket, jag vill åka nu nu nu!

Veta mer om språkresor till Gozo? Läs mer HÄR, eller se en video HÄR.

{EJ MINA BILDER. källa: ef.se}










Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback