2012-01-27 / 17:15:13 / Språkresa 2012

bildkälla: ef.se

Yes! Språkresa bokad inför 2012! HAPPYYYY!
Jag ska till Gozo, en ö precis utanför Malta. Tre veckor mitt i juli. Helt sjukt är det, jag är så glad! Nu längtar till sommaren mer än någonsin..

Men ikväll blir det minsann ingen sommarlängtan. Det blir tacos & TV-mys med familjen i vintermörkret. Snö och vinter är riktigt härligt det med. Ha en toppenkväll och en fin helg, allesammans! TTYL


jenni

tack du saga! gud vad häftigt å åka på en sån resa :D

2012-01-27 @ 17:31:14
http://penny.blogg.se/

Kusin Emeli

Åh vad kul för dig :D Jo jag har slutat röka :) röker bara om jag ska gå ut och festa, Och festar ju inte så ofta längre ^^ 1 gång i månaden ungefär :P

2012-01-29 @ 14:09:21
http://emeeli.blogg.se/

Jacqueline

Fan vad kul med språkresa :D Var själv på en till Brighton sommaren 2009 med STS, hur kul som helst! :D Du kommer verkligen ha "the time of your life" ;D

2012-01-30 @ 17:00:00

Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback