2013-05-23 / 15:59:00 / Sväva

Lovade ju i förrgår att jag skulle visa mina platforms. Här är dom, mina förälskelser. 
 
Inte alls så klumpiga som man kanske tror. Platå är varken tungt eller vingligt utan bara skönt eftersom stegen dämpas av sulan och det blir som att man svävar fram. Dessa är 3 centimeter utöver den vanliga skon.
 
Jag tycker verkligen att platåskor är . himla. snyggt. Typ såhär, eller såhär. Eller kanske såhär. Åh. 
 


Amanda

Svar: Tack, jag håller verkligen med! Kul att du uppskattade mitt inlägg :)
Vilka fina bilder du tar, och vilken härlig design!

Svar: Tack så mycket! :}
Saga

2013-05-25 @ 11:55:28
http://phisheye.blogg.se


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback