2013-05-21 / 18:15:12 / Efter tre månader

Ojoj, hej på er, nu var det dags. Jag ska börja blogga igen! Himmel och pannkaka, tänker ni nu, varför då? Ingen aning, svarar jag.
Men jag har varit så enormt bloggsugen på sistone, så jag känner bara helt och hållet nu kör vi!!
 
Jag tänkte att vi skulle börja med en liten tillbakablick på de senaste bloggfria månaderna. Källa: instagram, förstås.
 
Här är mitt och Idas fräsiga engelskaarbete om Australien. Lite tumblr-inspirerat, så att säga. Sedan har vi en fredagsklädsel
med favoritjeansen och en då nyköpt tröja från Monki. 
 
Lade för första gången ögonen på ett par Converse Platforms och jag skojar inte, det var äkta kärlek. Blev så förälskad! Nu står
de här hemma och förgyller min skohylla. Ska visa er snart!
Förutom det så släppte Paramore sitt nya album!!! Helt galet bra. Älskar varje ord och varje ton. Favoritlåten är Proof.
 
Sommaren kom tillslut! Här är första glassen och mina vackra ben i solskenet. 
 
Jag lyckades skada svanskotan något extremt och blev då hembjuden till Ida, som bakade till mig och vi hade ett riktigt nostalgiskt
Disney-maraton. Till höger ser ni stiligheten själv morgonen innan jag skulle på IB-intervju. 
 
Cyklade ner till loppis och gjorde världens fynd, plus att jag klippte och fixade till lite gamla kläder.
Ny garderob för 30 spänn totalt. Här har vi också en kreativ skapelse kallad mitt hår efter en regnig dag och glömt hårvax. Fint.
 
Ja, det var väl ungefär det. Har hänt väldigt mycket roligt på senaste tiden, men det får vara till en annan gång. Ses snart igen,
hoppas ni fortsätter läsa trots det här lilla uppehållet. Puss


Emma

Yaaay! Äntligen! :D

2013-05-24 @ 18:15:53
http://emmalars.blogspot.se/


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback