2013-05-28 / 21:54:31 / Chili-cashew-nånting

Har länge tänkt att jag ska börja fotografera fler vardagsbilder. Och vet ni, det är precis vad jag har gjort idag! Min allra käraste syster fyllde tolv idag så vi bestämde oss för att gå ut och äta. Och spontanmiddagar tackar man ju knappast nej till.
 
Jag var ganska pepp, som ni kanske märker på suddiga bilder och stirrig blick.
 
Vi gick till thai! 
 
Där har de snirkliga staket, stora växter, träelefanter och små thailändska flickor i luciaställning runt varje hörn.
 
Och förstås väldigt god mat. Jag åt den här chili-cashew-nånting-kycklingrätten.
 
Nudlar alltså! Kan leva på nudlar.
 
Och sedan gick vi hem. Såhär grönt och fint var det i stan. 
 
Förutom den här thaimiddagen var jag även på biblioteket idag och lånade bra grejor som jag ska visa någon dag framöver, och så har jag hunnit med en timmes intensivplugg/uppsatsskrivande och ett crazy vattenballongskrig. Hoppas ni har haft en lika fin tisdag som jag! puss


Emma

Ååh thairesturangen <3

Svar: Bästa! <3
Saga

2013-05-30 @ 08:00:55
http://emmalars.blogspot.se/

Isabelle

Hej hej! Jag ville bara kika in och säga att jag verkligen diggar din presentation i menyn och i stort sett alla bilder, och dig såklart!

Svar: Men åååh, vad glad jag blir! Tacktacktack fina du :} din blogg är också himla fin.
Saga

2013-06-02 @ 23:26:40
http://iiissasplace.blogg.se


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback