2013-06-05 / 16:46:35 / Viktiga ord som bildar magi

Eftersom jag är en sådan bloggare som gillar att tipsa om saker tänkte jag länka några läsvärda godbitar från them interwebs. Krönikor, blogginlägg, vad som helst som jag snubblat över och fastnat vid, och som jag tycker att fler borde snubbla över och fastna vid. Texter som jag helt enkelt blivit en smula inspirerad av. Det här är bara en bråkdel av allt fint som jag läser dagligen, men det är hemskt bra grejor. Har samlat ihop sju länkar. Enjoy.
 
☀ Först ut är en Devote-krönika som handlar om att leva ut sina konstnärliga sidor. Kort och bra och pepp. {klick}
 
☀ Det här blogginlägget av Emelie Eriksson har väl varenda människa som inte bott under en sten de senaste veckorna redan läst, men jag länkar ändå för det är så sjukt himla bäst. Handlar om sexism. Ni måste läsa! {klick}
 
 
☀ Vem vore jag om jag inte länkar några texter av Sandra Beijer. Hon är ju ändå en av mina största förebilder och cirka världens finaste bloggerska. Här är bästaste texten om högstadiet. {klick}
 
☀ Och här är hennes fem mest romantiska ögonblick. DÖDA MIG det är så fint. {klick}
 
☀ Om ni vill ha mer av Sandra Beijer har hon blogg {klickklickklickförhelvete} och skriver krönikor för Devote.se {klick}.
 
 
☀ Lisa Magnussons blogg. Vet inte så mycket om denna blogg då jag nyss upptäckte den, men den innehåller bra åsikter och viktiga grejer. {klick}
 
☀ En annan bra bloggerska som skriver fint om kärlek. {klick}
 
 
☀ Har ni några tips på läsvärda grejor? Bloggar, texter, någonting? Tipsa hemskt gärna i en kommentar. Tackpusskramhej.
 
Nedräkning: 9 dagar kvar.


Ebba Molin

SV: Jag bara vispar ihop ägg, mixade havregryn (stavmixa dom till ett pulver), mjölk, bubbelvatten, bakpulver, kanel, kardemumma, liiiite olja och stek sedan :-) SÅ goda!

Svar: TACK fina du! Får nog testa detta till frukost någon dag snart. Såg så himla gott ut! :}
Saga

2013-06-05 @ 18:41:10
http://molinebbas.blogg.se/

Ida

Åh, kröningen av Sandra Beijer om högstadiet... FAN vad bra.

2013-06-05 @ 19:12:34
Cornelia

superfina bilder!

Svar: Tack snälla du!
Saga

2013-06-06 @ 08:28:17
http://corneliascloset.devote.se/

Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Vilka fina bilder:)

Svar: Åh, tack!
Saga

2013-06-07 @ 18:12:47
http://nehaexponerar.blogg.se/

Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Tack så hemskt mycket för dina fina kommentarer.

Det är bilder på vanlig eld som jag bara satt färg på i PS.

2013-06-08 @ 09:48:42
http://nehaexponerar.blogg.se/


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback