2013-06-08 / 20:32:19 / Lördagsutflykt

Idag har varit en trött, seg och väldigt väldigt pollenallergisk dag. Men mycket solig och fin. En perfekt dag för en familjeutflykt.
 
Vi gav oss av till den här underbara platsen! Salsjön.
 
Le ciel était bleu. Oui oui.
 
Vi badade, sprang omkring på snirkliga skogsstigar och låg på bryggan och tittade på grodyngel och aborrar. (Åh, grodyngel måste vara den bästa djurbebisen alltså. Som spermier fast större och sötare.)
 
Mamma fixade matsäcken, pappa grillade hamburgare, min syster hade bakat muffins och jag själv bidrog förstås med själva ätandet. Min specialitet.
 
Jag hade med mig spänning i bokform. De brinnande knivarna, del tre i Kaostrilogin. Kan rekommendera till alla som gillar spännande och annorlunda framtidsböcker där alla antingen dör, får livshotade skador eller helt enkelt är fullkomligt sjuka i huvudet. Fruktansvärt bra bok för en fruktansvärt mysig dag. Oui oui!


Caroline - Foto | Gran canaria | Mamma

Härligt det ser ut! :)

2013-06-10 @ 15:53:37
http://carrosungar.blogg.se

FannyFredrica - [Fotografering]

Trevligt det såg ut! :D

Sv: Jag med! :)

2013-06-10 @ 16:54:43
http://fannyfredrica.se/

Sheloves

Oh vad härliga bilder=)

Svar: Tack så himla mycket :}
Saga

2013-06-18 @ 00:10:05
http://sheloves.blogg.se/


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback