2013-07-01 / 14:15:54 / Ett farväl, ungefär

 
Med dessa sju överblivna bilder från Mallorca säger jag hejdå på ett tag. Jag vet att bloggen går himla segt nu om sommaren när jag är borta, men desto mer spännande saker har jag att berätta när jag kommer hem, right? Jag kommer fotografera ihjäl mig och samla fina minnen i mängder där borta i USA, och efter dessa tre veckorna kommer jag att dela med mig till er. 
 
(Jag fattar knappt vad som händer just nu. Jag vet att klockan fyra idag åker jag till Göteborg. Jag vet att klockan nio imorgon bitti ska jag befinna mig på Landvetter. Jag vet att klockan elva går flyget till London och jag vet att klockan sex går nästa flyg. Till Boston. TILL BOSTON.)
 
Jag åker imorgon. Jag åker på min drömresa imorgon.


Wilma

svar: tack så himla mycket!

2013-07-01 @ 14:22:52
http://frokenorr.blogg.se

Linda

Fina bilder :)

2013-07-10 @ 23:12:40
http://dahlinda.se


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback