2013-01-31 / 18:09:00 / Sista januarihimlen

 
Jag fotar i skogen och är för evigt sammanlänkad med Ida genom ett par röda hörlurar och så en röst som säger det är så logiskt alla fattar utom du och en fika och en blick och sedan självaste Sandra Beijer som har kommenterat på min blogg och fyra nya brevvänner och en blå januarihimmel och högsta volym i öronen och jag lever livet och jag är glad igen. 


Ida

Åh så fint, älskade vän.

2013-01-31 @ 20:19:41
Maria - Min väg till fotograf

sv: åhh, tack så mycket!

2013-02-02 @ 11:39:31
http://mariapalm.blogg.se


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback