2013-01-29 / 17:08:00 / Nio till fem

 
Tänkte att jag skulle visa två små illustrationer jag gjorde förra veckan. De föreställer Sandra Beijer, även känd som Niotillfem, världens finaste person och min favoritbloggerska. Tycker hon är så himla bra att jag var tvungen att porträttera henne. 
 
För övrigt så har hon gjort ett supersuperbra inlägg där alla som söker en brevvän får skriva en kommentar och berätta lite om sig själva. Sedan får den som är intresserad skriva ett mail och sedan har man en ny vän. Så fin idé! Jag skrev en kommentar och har fått två brev hittills från fantastiska personer. Kolla gärna in det inlägget här och skriv till någon ni tycker verkar bra!


Wilma

Omfg vad fint! Vad du är duktig!

Svar: Men åh, tack Wilma! Ritar inte speciellt mycket alls men jag tycker det är sjukt kul :}
Saga

2013-01-29 @ 22:23:57
http://wilmastranne.blogg.se

sandra.

åh vilka fina! tack!

2013-01-30 @ 18:27:50
http://rodeo.net/niotillfem


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback