2013-01-24 / 19:44:00 / Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag

{gamla bilder}
 
Idag är det torsdag, en jättekall sådan. Jag är halvsjuk och hostar och kan knappt andas emellanåt, men det har hur som helst varit en himla mysig torsdag. Skolan slutade tidigt så jag och Ida köpte pizza och sen gick vi hem och avslutade vårt filmmarathon som vi påbörjade i helgen (då somnade vi innan vi hann se klart alla filmer, som vanligt. Vi är ärligt talat ganska sämst på att ha filmmarathon).
 
Läser för tillfället en väldigt fin bok, den här. Trodde först inte att jag skulle tycka om den men den är så dödligt perfekt. Har bara läst cirka fyrtio sidor men ändå, åh, den är så bra. Läs den. 


Malin Aurora

Åh vilka underbara bilder!

Svar: Tack så himla mycket :}
Saga

2013-01-24 @ 21:49:07
http://vildblommor.blogg.se/


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback