2013-08-04 / 20:35:35 / Jag vet jag har mig själv att skylla, har vetat det varenda fylla, varje gång jag skakat hem och längtat efter dig igen

Det har tillkommit några nya rader i mina spotifylistor. Här har ni mina två senaste beroenden.
 
Bastille! Tycker om hela Bad Blood-albumet framför allt. Särskilt Oblivion, Pompeii och Laura Palmer
 
 
DEN. HÄR. LÅTTEXTEN. 
Jag älskar den. Jag älskar den väldigt, väldigt mycket. Jag såg den första gången på tumblr i tron att det var en dikt, helt vanlig poesi liksom. Sen plötsligt hör jag de vackra raderna ur Markus Krunegårds mun och fattade. Nu är jag besatt av låten. 



Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback