2012-09-21 / 10:00:17 / Idag mår jag bra

Hällu. Om några timmar lyfter planet som ska ta mig och mamma till Stockholm (och jag har inte ens börjat packa än, herrejezuz säger jag bara).
Det kommer bli så bra. Vi ska bo på vandrarhem i Gamla stan och ikväll ska vi gå på Grönan och se The Hives. Imorgon kväll ska jag på återträff med mina Maltabästisar, vi ska käka, dansa och bara ha det lika underbart som vi hade i somras. Att gå en runda på Skansen och Naturhistoriska muséet ingår också i våra planer. Jag hoppas att vi kan klämma in lite shopping & stadshäng som grädde på moset. Stockholm är ju så fint. Jag har faktiskt gjort en lista på secondhand-butiker som jag vill besöka och sedan finns det väl sisådär 500 andra trevliga affärer som jag inte hade haft något emot att ta en titt i.
Tyvärr så ska det regna hela helgen (men vad gör det när jag äntligen ska få komma bort från den här hålan och träffa mina fina saknade vänner och gå på konsert och muséer och bara få uppleva fina saker i tre långa dagar?).
 
Här får ni lite blandade bilder från förra hösten. Ta hand om er, fina, så hörs vi om några dagar.


Malva

Fin blogg! :D

Svar: Tack fina du!
JAG ÄR KNEPIG

2012-09-24 @ 18:08:31
http://mkdn.blogg.se


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback