2012-10-02 / 20:44:00 / Hej oktober

Idag har jag fotat med Anah. Blev väldigt fint. Stora tröjor, tekoppar, jättemörkt läppstift, stenmurar och annat höstmysigt. Förutom detta så har jag även ätit hembakad pizza, suttit på en gunga och pluggat biologi i solnedgången och tittat på några avsnitt av fjolliga tv-program som jag missat under helgen.
 
Nu hade jag tänkt bjuda på en spontan höstbild & sedan ska jag gå och fixa i ordning mina naglar, kolla tumblr och läsa lite i nya numret av Fotosidan. En helt okej tisdag.
 
 
{och tiden fortsätter att ticktickticka och jag går till skolan dag efter dag efter dag efter dag och jag vill att något sjukt dramatiskt och fantastiskt och spännande ska komma och skaka om hela min värld nu nu nu för annars vet jag inte vad fan jag ska göra snälla kom och VÄND UPP OCH NER PÅ UNIVERSUM så att jag får leva lite grann}
 


Ida

Gah, jag håller med. Kan det aldrig hända nåt i ens lilla liv?

2012-10-03 @ 17:05:03

Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback