2012-10-23 / 18:48:27 / All cannot be lost when there is still so much being found.

 
Idag har jag ätit ett vaniljhjärta. Jag har trampat på en död manet med min gula sko och jag har tittat ut över ett fullständigt klart och stilla hav. Jag har suttit bakom en fin person på en moppe och åkt, åkt, åkt tills tummarna förvandlats till isklumpar. Jag har ätit en citronmuffins också, och ostmackor. Jag har haft min färggladaste tröja på mig. Jag har varit lite ledsen och lite trött men mycket glad.
Så, nu vet ni.


Koffe

Otroligt vackra bilder!

Svar: Tack snälla du!
JAG ÄR KNEPIG

2012-11-18 @ 17:15:07
http://fotokoffe.blogg.se/


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback