2012-11-14 / 17:51:58 / Novemberlivet

Fyra från instagram. //jag och ida äter köttbullar på golvet i mitt rum med tända ljus överallt. //flygplansvinge, på väg till teneriffa. //jag som är lite extra glad för att det är höstlov. //ida igen, den här gången på ekenäsbryggan, hoppar omkring efter en jättelång runda på moppen. 
 

Har fortfarande inga särskilda bilder att visa. Livet rullar på, ni vet. Mycket plugg och sådant. Snart är det prao och jag kommer att packa upp varor i hela dagarna i två veckor. Nu har dessutom den här beslutsångesten inför gymnasiet kommit igång på allvar & alltså ÅH. Hur svårt kan det vara, tänker jag? Jävligt, jävligt svårt. 
 
Jag har också börjat kolla på Portkod 1321 som alla snackar om. Det är faktiskt riktigt fint och får mig att känna doften av sommar och bli alldeles berusad/glad/gosig inuti. Det är mycket, mycket bra. Och soundtracket=fett. 
 
Ikväll ska jag dansa och sedan plugga lite. Har även köpt en ljusslinga som jag ska sätta upp ovanför sängen. Fint, fint, fint. Ha det bra hörrni!


matilda

haha alltså med tanke på din grymma beskrivning i början så var jag bara så tvungen att stanna kvar och kolla! och det gjorde jag ju rätt i - super mysig blogg!

Svar: Åh tack! Så fint att få såna här kommentarer, det värmer!
JAG ÄR KNEPIG

2012-11-15 @ 17:13:37
http://2stegfranparadise.devote.se


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback