2012-05-02 / 16:29:51 / Tävlar hos Juliette

Här nedan ser ni mitt bidrag i en fototävling hos svenssonjullan.blogg.se. Man har chansen att vinna en valfri vara från tvspelsweb.se. Temat är "något fint", och jag tycker är drömfångare är ett av de finaste föremålen som finns på jorden. Jag är lite kär i drömfångare, hehe.
Om jag vann skulle jag gärna välja ett stjärnfilter, ljuset blir så otroligt fint med ett sånt.
Ett bra filter skulle vara en sådan sak jag skulle vilja unna mig själv nu! Bilderna blir så vackra! Åh.
Nu hoppas vi på det bästa, helt enkelt.



Malin Wallberg [ www.mwphotos.se ]

svar: Tack, vad roligt att du tycker det! :)

2012-05-03 @ 11:07:49
http://lillaskrollan.blogg.se/

Manar

Grymt fin blogg. Röstat på dig btw :)

2012-05-05 @ 21:08:11
http://dailyofme.blogg.se/


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback