2012-05-28 / 16:09:02 / Konfirmerad & inspirerad

Hej på er. Startar det här inlägget med att tipsa om en galet vacker och inspirerande video {L Ä N K}. Så himla fin, den måste ni se.

Annars då?
Igår konfirmerade jag mig {så nu är jag kristen, yay. har alltid velat spela bella swan}. Nejmen, herregud, vilket dåligt skämt. Sorry. Ni kanske inte ens fattade? Haha.
Det var väl kul, och så fick jag ett nytt objektiv(!!), en massa pengar, världens finaste fotobok, och en hel del andra grejor. Det nya objektivet är ett fast 50mm-objektiv, Nikkor, f1.8. Så sjukt nöjd! Superbra! Längtar efter att få fota porträtt nu. Mer info, bilder o.s.v kommer upp här snart om jag orkar. Jag är ju ingen mästare på att hålla blogglöften och jag har ganska fullt upp hela dagen imorgon, så vi får se. Ska försöka.

Vill ni läsa mer om objektivet redan nu kan ni göra det HÄR.
Vill ni läsa mer om fotoboken kan ni göra det HÄR.





Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback