2012-05-31 / 16:17:47 / Iphone-mästerverk

Nytt, fräscht och fint! Designen är på plats, som ni ser, och jag tycker verkligen att det blev hur bra som helst. En av mina bästa designer, helt klart min stil & allt. Kommer troligtvis att ändra lite hit och dit med detaljer och så vidare, men ändå, så snyggt det blev!
{Syns inte den nya designen, klicka F5 så uppdateras sidan. Har ni synpunkter, något ni inte gillar eller något ni gillar extra mycket? Ser något konstigt ut? Är den skitful? Om det är något sånt så vill jag gärna veta. Comments, you know!}

Här ser ni mina senaste instagramfoton. Jag heter @sagamiketinac där. Ni som inte har iphone- eller androids kan fortfarande följa mig via webstagram. Länk finns i dropdown-menyn, under 'personligt'.
Och för er som undrar; alla mina instagram-foton är tagna med min iphone4, och även redigerade i olika appar. Och på tal om appar, skulle ni vilja veta vilka mina favoritappar är? Jag kanske gör en lista när jag får tid.


Ida

Den nya designen är, som sagt, grymt snygg! Det är bara ett litet problem med den lilla brickan i vänstra hörnet, där det står "sagajessica" . Den täcker en ganska stor bit av headern (eller vad det nu heter) på min pyttedator. Annars - awesome! Puss

2012-06-01 @ 17:13:19
KAJSA [FOTO]

Söt blogg!^^

2012-06-09 @ 19:53:16
http://kajjsakavat.blogg.se/


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback