2012-06-17 / 19:13:33 / Regn ☂

Jag säger häj.
Jag har inget vettigt att skriva.
Jag ska alldeles strax ut och fota.
Jag har spelat en kass fotbollsmatch idag.
Jag har legat och snackat i timmar med en fin vän.
Jag saknar ibland.
Jag längtar.
Jag har vandrat genom ett ösregn.
Jag har suttit på en altan och lyssnat på smatter-ljudet.
Jag är kissnödig.
Jag tänker bjuda på några glada bilder som Anah och jag fotade efter vår lilla photoshoot i förrgår.
Jag älskar att det är sommarlov.
Jag ska nu önska er en helt otroligt supertrevlig kväll.
Jag säger häjdå.



mary

sv: tack :D

2012-06-17 @ 19:24:38
http://maryphoto.blogg.se/


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback