2012-06-15 / 18:24:16 / Drömmer om sommar

Nikon d5000 // Nikkor 50mm f1.8G // vackra linnea // fler bilder; 1, 2, 3

Nu har vi sommarlov och det känns helt galet bra. Jag hoppas verkligen på den här sommaren. Att den kommer bli underbar och att jag kommer att drömma mig tillbaks till sommaren 2012 när jag är gammal. "Sommaren när jag var 15 år", kommer jag berätta för mina vackra små barnbarn, "den var fantastisk."
Och sedan kommer en lång och förtrollande historia om upplevelser, vänner och erfarenheter. Mys och glass i solen. Jordgubbar. Nya människor. Familj. Äventyr. Glittrande kristallklart vatten och långa sandstränder. Utflykter och fotograferingar. Skratt. Dans och musik och massor av solkräm.

Nähä, tillbaka till nuet. Ska strax äta fredagsmiddag & sedan bär det av till en vän. Sedan får vi se vad som händer. Ni får ha en härlig kväll mina vänner, för det tänker jag ha.



Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback