2012-06-18 / 16:07:38 / The letter {part two}

Här kommer lite fler bilder på Anah, denna gången i färg. Personligen gillar jag del #1 - som är i svartvitt - bäst.

Förresten, nu drar jag till Varberg i några dagar. Om jag får blogg.se-appen att bli lite mer samarbetsvillig så kanske jag slänger ihop ett inlägg, men annars, ha en bra vecka hörrni!



hanna

SV: tack, den kommer från gina tricot :)

2012-06-18 @ 21:30:26
http://somprickenoveri.blogg.se/

Erika!

Jag tycker riktigt mycket om bilderna ovan, lite annorlunda och sjuuukt fina! :D



Tack så mycket, kul att du gillar det :)

2012-06-18 @ 22:19:35
http://enfotodagbok.blogg.se/

Lovisa

Hej! Ett tar otroligt fina bilder, älskar dom ;) va kul att du är i Varberg!! :) Brukardu åka hit?? :) jag har bott här hela mitt liv och tycker att det är mysigt här, hoppas att du oxå gillar det :) om du ville veta så bor jag i apelviken :) ha det äga i Varberg och njut :) haha vet inte varför jag skrev detta men hoppas att du i alla fall orkar läsa det jag skrev :) hehe :))

Svar: Tack så hemskt mycket :}Det var första gången jag besökte Varberg & jag måste säga att jag ääälskar stället! Så sjukt mysig stad. Kram på dig :}
JAG ÄR KNEPIG

2012-06-20 @ 20:32:15

Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback