2012-06-29 / 12:08:19 / Om ett dygn...

 Hej fina ni. Jag åker imorgon. Om ett dygn, ganska exakt, kommer jag att möta upp min grupp & ledare på flygplatsen. {Galet. Crazy, mad, insane, awesome! Ja, det är så overkligt. Som om jag drömmer.} Ska fixa det allra, allra sista nu. Lite kläder från den sista tvätten och så necessären förstås. Ska även cykla iväg till pappas jobb och göra en kopia av mitt pass {bättre sent än aldrig, jappjapp}. 
 
Solkrämen & brillorna är redo, nu kör viiiiiiii!
 
Bloggen kommer förmodligen att stå stilla nu i tre veckor. Det finns internetcaféer på resorten, men jag kommer antagligen inte att uppdatera någonting. Men vi får se.
HA DET BÄST KÄRA LÄSARE, TA HAND OM ER!!


elin adolfsson

Ha det bäst kärakära älskling!
vi syns när du kommer hem! :* <3

2012-06-30 @ 22:33:46
http://www.nikonbrudar.devote.se

wilma★

Heej! Gör du designer till bloggar? Skulle väldigt gärna vilja ha hjälp med att få en bra design till min blogg!

Kontakta gärna mig och du har lust att göra en design :)

Svar: Tyvärr så gör jag inte designer längre på grund av tidsbrist. :}
JAG ÄR KNEPIG

2012-07-02 @ 11:00:18
http://wilmahbg.blogg.se


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback