2012-06-18 / 11:17:24 / After the rain

Tjolahopp mina kåmpisar! Vad ska ni göra idag?
Själv ska jag fixa några ärenden på stan & sånt där. Det är ganska mycket som måste fixas innan språkresan; växla pengar, köpa skor, tvättmedel, försöka få igång den gamle mobilen, avboka flyg och boka flyg mm, mm, mm... Det är inte ens två veckor kvar nu. Jag ska börja så smått med min packning nu i dagarna {23kg max, hur ska detta gå?}.

Jag är dödligt nervös, samtidigt som jag längtar så otroligt mycket tills jag ska åka. Det känns helt sjukt. Jag har inte riktigt fattat ännu att jag faktiskt kommer att befinna mig på Malta om mindre än två veckor. Det är galet. Det finns inte i min värld, det är så avlägset. Men det närmar sig snabbt. Jag kan nästan känna doften av äventyr.




Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback