2012-07-23 / 09:10:21 / Jag har lämnat paradiset

{Hej mina käraste läsarkompisar, nu är jag tillbacks i vårt kalla, avlånga land & bloggen är back on track.}
Ska kanske börja med att berätta att jag har haft världens bästa tre veckor någonsin. The time of my life. Jag saknar allihopa så att jag spricker snart. Det har verkligen varit underbart. 
 
Jag hade ju tänkt berätta om språkresan för er här på bloggen, men det får vänta. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja, liksom. Det är så mycket och så stort. Just nu vill jag bara vara hemma, ta det lugnare än lugnast, titta igenom alla hundratals blogginlägg och uppdaterade tumblr's som jag har missat och gå en lång runda med kameran. Inget annat. Vi hörs när jag är redo. 
 
arkivbild
 
Translation || Hi my friends. (From now on, I will start writing a summary of my entries in english. I've always wanted to make my blog a little more international and now that I've been on a language travel I just can't resist it anymore.)
I'm back in Sweden, and i'll soon be back on track with the blogging. I've absolutely had the best three weeks of my entire life. It has been so amazing. I will tell you more about my trip as soon as I'm ready, it's just too much for now. At the moment, all I wanna do is relaxing at home. I'll tell you more when I'm ready.



Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback