2012-01-24 / 16:59:58 / Photo challenge

201606520788689993_cjpikvme_c_large
Hittade en lite rolig grej på weheartit innan, ett fotouppdrag, som ni kan se. Detta kanske kan få lite fart på inspirationen? Fast det lär bli lite oregelbundet, då jag inte har tid varje dag. Men i alla fall, det skulle vara skoj.

Är ganska taggad inför detta nu - jag börjar förmodligen imorgon. Jag kommer inte blogga om det här varje dag i 30 dagar framåt, så som en del gör, det hinner jag aldrig. Men jag kanske visar om det blir något fint av det i slutändan. 

Jag lägger det här inlägget under kategorin Fototips, det är säkert någon annan som kan ha nytta av det här när inspirationen ligger på minus.


alexandra

det kan vara en kul grej att göra!

2012-02-02 @ 23:53:12
http://lillesnigel.blogg.se/


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback