2012-02-22 / 22:08:02 / Fighting for peace

Gissa om jag blev glad när jag imorse fick ett mail med ämnet "GRATTIS!" från Kan Dee Shop. Det visade sig att jag hade vunnit en valfri tygkasse från kandeeshop.se! Jag svimmade nästan! Så himla roligt! :')

Här nedanför kan ni se mitt val. Det var faktiskt ingen tvekan om vilken tygkasse jag skulle välja, för jag har spanat på den här rätt länge. Texten längst ner lyder: "Fighting for peace is like fucking for virginity". Jag tycker verkligen att det citatet är helt jäkla klockrent! Och jag älskar verkligen Kan Dee Shop & Kan Dee bloggen. Så det kändes riktigt roligt att få vinna det här.
Jag visar nog lite bilder när jag har fått hem den. Tusen tack Kan Dee!

{länk till tygkassen}


Chayenne även kallad Polemamma. En av Sveriges skönaste unga mamma bloggar!

Hej på dig! :) Va gärna med (igen) och tävlar om veckans blogg & får chansen att får en FET bildlänk på min blogg i en hel vecka!

http://sense.webblogg.se/2012/february/utkast-feb-21-2012.html

(förlåt om du inte gillar sånna kommentarer)

2012-02-22 @ 22:23:00
http://sense.webblogg.se/


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback