2012-12-23 / 15:55:58 / Juligt

Hej igen.
Jag är ledsen för att jag har varit borta så länge. Under hela december har jag gjort tre inlägg. Tre stycken. Det är ganska sorgligt, alltihop är ganska sorgligt, men nu är det som det är. Det jag vill komma fram till är att nu är jag tillbaka. Inget tre inlägg i månaden-bloggande, utan tillbaka på riktigt. Åtminstone hoppas jag det.
 
Idag är det officiellt mini-julafton i min släkt, så vi ska fira med pappas släktsida idag. Jag har ägnat åtskilliga timmar åt att baka julgodis, pynta presenter, pyssla, fixa och stressa den här helgen för att få allt klart i tid. Hatar julstress. Igår gick vi en sväng på stan och köpte de sista klapparna. Det är ett under att jag hinner fixa allt i tid varje år.
 
Gästerna kommer om cirka tio minuter. Måste skynda. God jul allesammans!



Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback