2012-08-06 / 07:57:31 / Min sista vecka

Hallåja. Klockan är 07.39 och här sitter jag, mitt i världen och skriver om ingenting alls. 
 
Jag har just påbörjat min sista vecka som fjortonåring. På söndag fyller jag år och herregud, jag är ju gammal. Är det onormalt att ha åldersnoja när man ska fylla femton? Jag vill inte bli äldre. Jag vill vara liten i all evighet. (Fast det förstås. Det finns ju fördelar - som att slippa vara olaglig varje gång man cyklar till skolan till exempel.)
 
Och förresten, jag har ju glömt att berätta om mitt första nattdopp, som ägde rum i lördags//söndags. Det var bara tramp-tramp ut till havet, tassa ut på bryggan, ETT-TVÅ-TRE-KÖR, plask-plums IIIIIIH VAD KALLT, och sedan tramp-tramp hem, barfota i sommarnatten. 
Och så träffade vi en katt som vi så vackert döpte till Rabies Rabz Minigrisen Kisen Legolas Aragon Barbiegirl Holmberg Miketinac. Han var söt. 
 
Här har ni ännu fler skogsbilder. I know you love them.
 
 


Ida

Rabz <3

Svar: Minigrisen Kisen! <3
JAG ÄR KNEPIG

2012-08-06 @ 19:36:33
Lilla My

Lugn, jag fick också åldersnoja när jag blev 15 :(

... Och nu blir jag 18... jag ska gå och gråta lite

Svar: Mhm, det är inget roligt att fylla år längre. Man hinner ju inte med den här jäkla tiden som bara rinner iväg. MEN, det finns ju som sagt fördelar. 18 år, är inte det lite spännande också? Jag längtar åtminstone lika mycket som jag fasar inför den dagen då jag fyller arton {om 1100 dagar exakt faktiskt.}
JAG ÄR KNEPIG

2012-08-06 @ 22:41:48
Linnea - A NEW KIND OF PHOTOGRAPHING

Sv:
TAck så jätte mycket , vad glad jag blir :D

Ja det är det verkligen ! Sommarjobbat där :)

Jätte fina bilder förresten , vad använder du för kamera & objektiv ?

Svar: Tack snälla! De här bilderna är fotograferade med Nikon d5000 och Nikkor 50mm 1.8G, som är min 'standardutrustning'. :}
JAG ÄR KNEPIG

2012-08-07 @ 17:46:24
http://bycjs.blogg.se


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback