2011-11-25 / 16:42:48 / Dreamcatcher

två bilder på min drömfångare (som faktiskt fungerar om man tror på den tillräckligt mycket. och det gör jag)
Hej vänner! 
Vad gör ni en fredag som denna? Jag ska strax ta mitt pick&pack och åka till mormor och morfar för en myskväll/övernattning. Imorgon bitti ska vi åka ut med några kompisar till Salsjön. Bastu och ett isigt novemberbad! Fast nä.. Kanske inte "bad". Lite mer "stå-och-fega-på-bryggan-och-dö-av-kyla". Eller jag vet inte. Kameran ska med i vilket fall som helst, så jag hoppas på lite fina bilder från skogarna!
Nu måste jag gå. Vi hörs imorgon när jag kommit hem! Ha det fint 



Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback