2011-12-22 / 12:27:46 / JULLOV!

Ja, som rubriken lyder: LOOOOOOV! Toppenhärligt!
Och äntligen (!) har jag fått mina första betyg. Big moment!  Är grymt nöjd också.

Har ingen lust att dela mina betyg med world wide web, det förstår ni väl, så jag suddade ut lite. men här får ni en sneakpeak i alla fall


Senare ikväll, som sagt, ska jag på spa med familjen. Min vattentäta kompaktkamera hänger troligtvis med, så ni kanske får ett fint spa-inlägg imorgon med lite bilder och sånt! Vi får se vad jag slänger ihop.
Nu ska jag baka knäck och slå in mina sista klappar. Puss!



Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback