2011-12-22 / 18:40:30 / Knäck

Tjo! Det här är mitt tredje inlägg för dagen. Det händer inte så ofta, faktiskt, men jag har haft en hel del tid över idag. Nu när det är jullov kommer uppdateringen förmodligen stiga ganska mycket. Jag tror det i alla fall, men vi får se. Jag är himla upptagen av massa saker i veckorna och då måste jag prioritera bort bloggen. Men jag försöker att skriva så ofta jag bara kan, & jag hoppas ni förstår det.
Ibland är det också så att jag har haft världens mest händelselösa tråkigaste dag och då ligger inspirationen på noll. Då går det helt enkelt inte att skriva. Jag hoppas i alla fall att detta jullov blir min chans att komma igång lite med bloggen, det hade varit kanon!

Jaja, nog om det. Nu ska ni få se mina fina knäckisar som jag har bakat! Knäckande, eller hur? *fniss fniss










Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback