2013-05-25 / 07:33:21 / Utrymme för en tanke

Hon måste vara galen som bloggar klockan 07:08 en lördagsmorgon, tänker ni nu. Och det stämmer nog. Men jag kände att det här var ett fint tillfälle att ge er ett litet fotograftips.
 
Untitled
 
Caught
 
 
Foto: Noell Oszwald
 
Snubblade över dessa bilder för någon dag sedan. Jag är oerhört svag för det overkliga, drömska uttrycket och jag blir alltid lika mindblown av fotografier som ligger på gränsen mellan verklighet och illusion. Det här är 100% sådana fotografier. Vackert och avskalat och dessutom i gråskala. Imponeras lite extra av fotografer som klarar av att leverera i svartvitt eftersom jag själv tycker att det är svårt. 
 
Vad tycker ni? Kan man låta bli att älska?


Maja (fotoblogg)

Sv: Jag vet, jätte bra!
Ha en fortsatt trevlig helg :)

Svar: Tack, du också :}
Saga

2013-05-25 @ 10:44:56
http://majfoto.blogg.se/

Karin

Skit as häftiga bilder! Jag har velat fota sådär som på första bilden jätte länge!<3

2013-05-26 @ 12:33:51
http://fightforfreedom.blogg.se


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback