2013-06-16 / 16:59:00 / Junijuliaugustitvåtusentretton

Nu har jag sommarlov. 
 
SOMMARLOV.
 
Jag är så pepp på allt den här sommaren har att erbjuda. Om två dagar åker jag till Mallorca i en vecka. Därefter ger jag mig av på mitt livs äventyr, en tre veckors roadtrip längs USA:s östkust. Efter det blir det små besök på den svenska västkusten i Göteborg och Halmstad. 
 
(Jag lovar er, jag är lyckligast på denna planeten just nu.)
 
I slutet av sommaren kommer jag även ha några veckor för att bara ta det lugnt i solen och göra precis vad jag vill innan skolan börjar. (Fast jag längtar efter skolan. Det gör jag faktiskt. Jag ska ju gå min drömlinje så det känns bara underbart.)
 
Jag ska läsa fina böcker, hänga på stranden, lyssna på det allra somrigaste från min favoritspellista och bara ha det bra. Men först: äventyr. 
 
Vad ska ni göra i sommar?



Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback