2013-02-08 / 15:26:00 / Komplex

Hej fina ni.
 
Har haft nationellt prov i svenska idag. Årets tema är identitet och utseende och engagerad som jag är så har jag idag skrivit en jättesorglig novell om kroppskomplex på åtta sidor. Tog mig tre timmar och ett halvt suddgummi. Har fortfarande mystiska kramper i handen och ett skavsår på ringfingret. Det var helt sjukt. Var alldeles utmattad efteråt.
Vet knappt vad jag skrev längre, känner mig lite osäker på om jag drog det lite över gränsen när min huvudkaraktär skärde sig i handlederna med en skärvorna från en krossad spegel och nästan tog självmord och gud vet vad. Jag var så inne i storyn och allt det hemska att jag inte riktigt tänkte på vad jag skrev. Nu i efterhand känner jag att det kan ha blivit lite extremt. Jag hoppas att jag lyckades förmedla känslan utan att nödvändigtvis ge min lärare en hjärtattack.
 
Nåja. Länge leve känslomässigt instabila noveller. Glad fredag, allesammans!
 


Cajjo

Coolt!! :o

2013-02-21 @ 07:24:18
http://cajjohjartamadde.blogg.se/

Cajsa

fräckt!

2013-02-21 @ 18:26:21
http://casvephoto.blogg.se


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback