2012-09-05 / 16:59:36 / Konsten att ha ett mysigt rum


Min nya drömfångare. Lillebror till min första som hänger på andra sidan sängen. Fick den i födelsedagspresent, direkt från Grand Canyon, USA. Ni kanske redan vet att jag ääälskar drömfångare.
 
I bakgrunden syns mitt lilla projekt med bilder. Jag klipper ut 8x8cm rutor ur inspirerande tidningar och sätter upp dem som en ram, precis nedanför taklisten, runt hela rummet. Blir så himla fint!
 
Jag har dessutom precis målat en magnetttavla med min magnetiska målarfärg. Blev hur bra som helst. Jag målade ena sidan av mitt skrivbord, och eftersom min säng står precis bredvid så blir magnettavlan det sista jag ser när jag somnar på kvällen och det första jag ser när jag vaknar på morgonen. Perfekt kom-ihåg.
Jag har dekorerat den med massor av söta magneter som mina kompisar har gjort till mig. Ska sätta upp en del bilder också, med min magnettejp. Och så några glömföralltivärldeninteborttandläkartiden-typen av listor. Till mitt guldfiskjag.
 
Nä. Nu är det dags att publicera det här inlägget innan datorn exploderar eller något ännu värre. TJOHO


Lollo

Var med i våran designtävling! du vinner en gratis design o en fet länkning i våran blogg! Hoppas du även kikar in o tittar på våra fotografier!

2012-09-06 @ 15:45:13
http://photodot.blogg.se


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback