2012-03-02 / 20:03:26 / Sommarminnen

Nu är det helg & världens goaste vårväder - kan det bli bättre? Knappast.
Nu ska jag bjuda på lite hääärliga sommarbilder, bara för att jag kan. Här har ni tre bilder från sommaren 2011 - faktiskt några av de första bilderna jag tog med systemkameran. Dessa är tagna samma dag som jag köpte den, i slutet av juni tror jag. Underbara minnen!





Miss Sunshine

Hej såg att du har gjort designer till andra, gör du det fortfarande? :) Har hittat en grunddesign jag vill ha och behöver ha hjälp med att lägga in egna bilder och ta bort/lägga dit lite text, kan inget sånt själv haha!



Kram!

2012-03-04 @ 11:59:14
http://xmisssunshine.blogg.se/


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback