2012-03-23 / 18:03:04 / Kind of fabulous

Tjo! Tänkte kika in & säga hallå, bara. Strax (om 26 minuter för att vara exakt) rullar vi iväg till några kompisar för en kul kväll.
Innan idag låg jag på baksidan och solade. I bikini. Jag solade i bikini. SOLADE. I. BIKINI. Har ni någonsin hört någon knasigare? Det är mars, för tusan! Helt underbart!

En annan sak som jag inte har nämnt i bloggen är att min tandställning ska sättas in den 10 april. Om sjutton dagar, alltså. Spännande! Hoppas dock att jag slipper smärtan som alla pratar om. Men jag överlever nog, med tanke på att år 2014 kommer jag ha de finaste tänderna i hela universum. Åh, tänk att få slippa ha dessa spretiga åt-alla-håll-och-kanter-tänder. Vilken lycka. :')

Här har ni ett par bilder jag fotade förrförra helgen i Kalmar, när jag var där med käraste vännerna. Tror inte jag har skrivit om det i bloggen dock (bloggen har verkligen missat massor!), men det var skitkul. Såklart. Vad kan man vänta sig, liksom, när tre fullkomligt knäppa fjortonåringar utforskar en främmande stad tillsammans?





Kusin Emeli

Haha, jag har slutat röka, men jag feströker ju fortfarande :)

2012-03-26 @ 13:32:34
http://emeeli.blogg.se/


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback