2012-06-05 / 19:42:22 / Modeblogg? Hell no!

Här nere har ni några bilder på kläderna som jag hade på konfirmationen förrförra veckan. Inga vita klänningar här, inte. Jag körde stenhårt på svart skjorta {favoriten!} och mintgröna shorts. Tjena.

För övrigt så köpte jag världens tuffaste Ozzy-runda solbrillor igår. Ser ut som en komplett idiot men det skiter jag i. Jag älskar dem. :')


HEY! Jag glömde nästan att berätta att min drömfångarbild {som ni har sett på bloggen x antal gånger} blev Månadens bild hos hannahjelting.webblogg.se. Min bild kommer ligga i hennes sidmeny under hela juni. Tjingtjong yeah!
Ni får hemskt gärna gå in på Hannas blogg och titta på hennes fina bilder, eller kanske vara med och tävla om att bli nästa Månadens bild. Det enda ni behöver göra är att skicka er favoritbild till Hanna via mail. Tävlingsregler o.s.v hittar ni på hennes blogg.



Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback