2012-01-03 / 20:37:20 / Min vecka genom en iphonekamera

Tjo! Bjuder på lite iphonebilder från de senaste dagarna.
Det har inte blivit speciellt mycket foto på sistone, varför vet jag faktiskt inte, men trist är det. Jag har liksom inga bra idéer eller någon inspiration. I vilket fall som helst, med eller utan inspiration, så tänkte jag att jag skulle komma igång lite imorgon med någon rolig inomhusfotografering. Självporträtt, möjligtvis? Ute blir det inget - regnet är envist. Det blir desto mer natur/landskapsbilder sen när snön kommer. Då ska jag ut och fota massor av härliga vinterbilder, det har jag längtat efter!

Dagen har spenderats med en fin vän (två av bilderna ovan). Har saknat dig tjejen! 



Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback