2012-01-20 / 16:24:51 / Bowl until you drop

Tumblr_ljb0dn9eq11qfyyxzo1_500_large

Tumblr_lk3y3hvagn1qe2jk3o1_500_large
bildkälla - weheartit.com {bildbrist igen, tyvärr}

Ciao! Helgen är här, hur underbart? All stress är som bortblåst, faktiskt, och jag mår bara kalasbra! Ikväll blir det bowling och pizza med mina favoritbrudar, och imorgon blir det sleepover-mys med en av tjejerna. Det låter väl hur bra som helst, eller hur? Nu saknas bara lite fotoinspiration som grädde på moset. 

Förresten, "grädde på moset"? Vad är det för uttryck egentligen? Mos är ju äckligt. Och man kan ju inte ha grädde på mos.
Jag fattar faktiskt inte, nu när jag tänker efter. Är det ens så man säger? Det låter ju sjukt, haha..

Jaja, grädde eller inte, nu måste jag kila. Kärlek to you, vänner!


Mathea

Bowling <3 Åh, jag äger på bowling. Jag vann över min pojkvän en gång. Då blev han lite grinig. haha.



re. tack ska du ha! det är fint här i Norge:) kram

2012-01-24 @ 16:30:35
http://lejonhuvud.blogg.se/


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback