2012-02-19 / 18:17:51 / Alla har vi varit små

Hej på er! Just nu har jag fullt upp med att inte ha fullt upp. Ja, det är precis vad jag gör, jag tar tillvara på mitt sportlov (som knappt har börjat än, men jag har tjuvstartat lite). Än så länge har jag spenderat i stort sett all min lediga tid med familjen. Och imorgon ska jag prova skidspåren med mamma och syster. Första längdskidåkningen det här året, ska bli himla spännande att se om jag fortfarande kan stå på ett par skidor. Det var hundra år sedan sist, känns det som. Och den gången åkte vi vilse & hittade inte ut på någon timme. Haha..

Nu tänkte jag visa lite gulliga barndomsbilder! Tro det eller ej. Ni läsare får ju ta del av det mesta som händer i mitt liv, så det slog mig, varför inte låta er ta del av lilla Mini-Sagas liv?
Så ja, här har ni mig, en glad liten flicka i sina bästa år. Jag bjuder, haha!

{lägg märke till den supergrymma springstilen på andra bilden}





Conan

Underbara du :)

2012-02-19 @ 20:56:25
Lilla My

Sv: Aww, tack <3 Känns alltid kul att någon följer bloggen i alla fall :3 Du ska veta att jag följer din också, konstant, är bara dålig på att kommentera xD



Du var så söt som liten! ... Eller det är du ju fortfarande iförsig x'D Jag har kvar ett gammalt foto på oss två när vi kollar på Svanprinsessan ;)

2012-02-20 @ 01:01:08
http://emmalars.blogspot.com/


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback