2012-02-20 / 18:44:45 / Kallt ljus

Hade en mysig liten fotografering i mörkret på mitt rum innan. Jag har ju inga svindyra studioblixtar eller annan snajsig utrustning, så man får ta vad man har! Här har jag använt mig av mitt cykellyse som enda ljuskälla. Gav ett ganska kallt och härligt ljus, inte sant?
Har börjat gilla att fota stilleben. Man sitta och pilla & plocka & fixa & trixa i lugn och ro. Ingen stress eller press. Bara jag, kameran och mitt samarbetsvilliga motiv. Allt går i min egen takt. Allt är så fridfullt och man har full kontroll överallt. Det är en skön känsla!





Lisa - Smilinggirls!ッ

skittuffa bilder!

2012-02-20 @ 20:24:29
http://smilinggirls.blogg.se/


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback