2012-02-24 / 18:51:15 / Fredagsmys, om det så är det sista jag gör!

{en till bild på Anah}

Hej därute!
Är helt död efter fem timmars klättrande & krypande på Boda Borg. Vi har hunnit med att gunga gungbräda, trycka på knappar, kasta bollar, räkna guldmynt, krypa genom tunnlar, åka rutschkana, ro en roddbåt, klättra genom nät, koppla ihop sladdar och massor av andra klurigheter. 12 stämplar fick vi till slut ihop, bra jobbat tycker jag!

Nu har jag magen full av tacos & ska alldeles strax sätta mig till rätta i soffan med lite godsaker. Ni får ha en bra kväll & helg, pusss!


tild0

men tack sötnos! ursäkta mina deppiga blogginlägg för tillfället. kärleken är tuff osv. supersöta örhängen på bilden förresten. :)

2012-02-24 @ 23:25:07
http://bestofdays.blogg.se/


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback