2012-08-12 / 11:28:22 / WOHO, GRATTIS, ELLER NÅGOT

Hallo! Idag är det ingen vanlig dag, minsann. Faktum är att jag fyller femton idag. Känns lite lustigt faktiskt. Har inte mycket att säga om detta, förutom att jag är så otroligt glad över alla fina presenter och gratulationer jag har fått. Tack, tack, tack.
Jag ska berätta mer om mina presenter och allt det där senare, men för tillfället krånglar vår dator, vilket betyder att uppdateringen kommer att bli rätt kass framöver. Jag dör inombords om jag inte får blogga, så jag kommer säkert på något sätt att kika in och säga hej, men förvänta er ingenting.
 
I fredags samlades hela tjocka släkten på kalas. Dessa bilderna är inte därifrån, men i brist på annat så tar jag två bilder från ett annat kalas, hehe. Sorry. Vi hörs snart, då jag förhoppningsvis har lite intressantare saker att dela med mig av.


Lilla My

Grattis din fis! :D <3

2012-08-12 @ 21:19:47
Lilla My

Grattis din fis! :D <3

Svar: Man tackar så hjärtligt!! :}
JAG ÄR KNEPIG

2012-08-12 @ 21:22:39
ebba

Nu har jag dragit en vinnare i min tävling, kika in och se om det blev du! :)

2012-08-15 @ 13:04:25
http://wstrbrg.blogg.se/


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback