2012-08-20 / 13:32:04 / Reaching forward

Hej. Det är som sagt något fel med datorn, vilket gör att jag inte kan blogga. Nu sitter jag vid den lilla bärbara, utan bilder & utan något att blogga om. Jag hatar datorer för tillfället. Hade gärna suttit och knackat in det här inlägget i sten istället. Usch.
 
Ja, hur som helst. Livet bara rusar förbi ungefär såhär
reaching forward
och på fredag börjar skolan igen. Kan inte säga att jag är jättetaggad men ändå, det ska bli skönt, faktiskt. Lite rutiner, lite människor att prata om meningslösa saker med, lite vandrande fram och tillbaks i korridorer som man hatar, lite sådant. Det här ska bli ett fint år.
 
De senaste dagarna har jag kramat ur det sista ur sommaren med fotboll, vänner, tumblr, böcker och ganska mycket solsken. Jag vet inte när jag kan uppdatera härnäst men vi håller tummarna att det blir snart. tjohej


Fourpictures

Fin blogg! Allt bra? :)

Svar: Tack så mycket!Jag mår ganska bra, ja, vilket du hade fått veta om du faktiskt läst inlägget som du just kommenterade.
JAG ÄR KNEPIG

2012-08-20 @ 21:54:22
http://fourpictures.blogg.se

hilda fromm - Vinn ett porträtt

Nu har du chansen att vinna ett egentecknat porträtt av antingen dig, en vän eller kanske motsvarande!

Allt du behöver göra är att rösta på min bild NR3 HÄR:http://johannaj.se/2012/august/finalister-fototavling.html
Det skulle vara guld värt!
Sedan slänger du bara in en kommentar på min blogg att tu röstat och du är med och tävlar om ett porträtt!

Ber om ursäkt om du ogillar dessa kommentarer, ha en fortsatt bra bag! Kram

2012-08-25 @ 16:47:05
http://hildafromm.blogg.se

Karin

Hej, gör du designer? Kram

Svar: Tyvärr så gör jag inte det längre. :)
JAG ÄR KNEPIG

2012-08-26 @ 15:22:45
Lilla My

SVAR; Jo jag vet :O Helt sjukligt dyrt! Men jag har en piratkopia som min kompis skaffade åt mig, så jag har det gratis just nu ;) Men å andra sidan har jag inte den senaste versionen heller.

Svar: Okej, jag skulle gärna ha vilja ha ett cs5/cs4 i alla fall. Känns så fel att ladda ner skiten från Piratebay dock. Åh! Jag vet inte vad jag ska göra, haha. Får spara ihop till ett begagnat eller så kanske.
JAG ÄR KNEPIG

2012-08-26 @ 23:40:22
http://emmalars.blogspot.se

Julia

jättefin design!

Svar: Tack så hemskt mycket!
JAG ÄR KNEPIG

2012-08-27 @ 21:01:42
http://peacelovephoto.webblogg.se


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback