2012-08-28 / 20:19:20 / I was drizzle and he was hurricane

Hej, här sitter jag mitt i världen och försöker strukturera ihop någonting som liknar ett åtminstone litet, godkänt inlägg. Datorn krånglar(!!) och jag vågar inte blogga på grund av rädslan att hela skiten ska explodera eller i alla fall gå sönder lite grann. AAAAaaarggHH sdkfhvsdognnvudjdjhhfff.
 
Under min lilla frånvaro har en hel del hunnit hända i mitt liv; jag har börjat nionde klass {vilket känns finfint}, blivit kär i the Janoskians, badat i en grön pool med tillsammans med en fransk bulldog. Finfint. Jag har också upptäckt att Dallas är en grym serie & så är vår nya musiklärare trummisen i Playtones. Finfint det också.
 
Nu när skolan börjar, kommer även stressen. Mindre tid för både bloggen {som för tillfället redan är lämnad åt sitt öde, buhu} och kameran. Mer plugg, mer seriöst, mer rutiner. Note to myself: försök att ta det lugnt, andas djupt, bli inte alldeles stirrig och börja inte slita av ditt eget hår om du inte hinner med bloggen, tack.
 
Här kommer en hög med inspirationsbilderbara för att. Ha det bra, ta hand om er, glöm inte bort att titta in här då och då för jag ska verkligen försöka knyckla ihop några inlägg på något vis. Jag måste stilla min dela-med-mig-till-världen-feber. Hajdå.
påfågelöga
go with the flow
over the rooftops
maybe the road is ma home
bedtime wishes
bokeh streets
lovequotesrus:

EVERYTHING LOVE..
allt från sagajessica.tumblr.com



Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback