2012-08-09 / 13:45:14 / Blå drake

Hej mina fina. Idag ska jag visa er något alldeles speciellt.
I våras var vi på en keramikverkstad {se bilder här} och fick prova på att skapa med lera. I förra veckan fick vi komma tillbaka och glasera våra konstverk och nu har vi äntligen hämtat hem dem! Nu har jag världens finaste drake som nu står på vakt i fönstret, skapad av mina egna två händer.
 
Befinner du dig i Ronnebytrakterna och är sugen på att göra något liknande? Känslans Verkstad is the place to be.


Johanna

sv: Ååh, tack så hemskt mycket! :D

2012-08-09 @ 14:45:19
http://johannapreinitz.webblogg.se


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback